Fasten you're beans belt
Ruud-FW2017-web-61

Fasten Your Beans Belt is een merk dat zich heeft gespecialiseerd in het maken van mooie en stoere leren riemen. De riemen zijn mooi, modisch en stoer, maar ook nog praktisch: Ze zijn namelijk persoonlijk op lengte te maken, zodat de riem in jouw favoriete kleur en patroon ook perfect past.

Samenwerking met Restaurant Eden

Restaurant Eden staat voor gastvrijheid, gastronomie en beleving. Zij prikkelen gasten met uitgesproken smaken en een onmiskenbare presentatie van de gerechten. Uit de keuken komen alleen de meest verse producten. Bereid met aandacht, passie en liefde, en met respect voor het product. Met culinaire hapjes zullen zij ook af en toe bij De Zaak van Rob verrassen!

Hunterson wallets (by Garzini)
Screen-Shot-2017-07-28-at-11.23.33

Garzini ontwikkelde samen met Hunterson de ideale portemonnee voor de man. Klein, handgemaakt van de beste kwaliteit leer, slim en uniek door gebruik te maken van het Versaflex systeem. De portemonnee is aan twee kanten te openen en daardoor super effectief. Kom het testen bij ons in de winkel.

Optreden Eefje Polman

Van mooie ballades tot swingende dance classics, jazz tot pop, disco tot soul, jaren 50 tot top 40, hedendaagse nummers tot klassiekers, Eefje brengt ultiem luistergenot en laat een onvergetelijke indruk achter. Eefje Polman zal zaterdag middag 30 maart optreden in De Zaak van Rob.

Napapijri
Rob-FW2017-web-58

Napapijri is een modemerk dat zijn oorsprong vond in het Italië van 1987. Een uniek en geheel eigen merk, dat oorspronkelijk ontstond als producent van hoogwaardige alpine reistassen. Inmiddels is het merk uitgegroeid tot upscale kledingmerk voor zowel mannen, vrouwen als kinderen. Ook een breed spectrum aan accessoires behoren tot de collectie. De collecties hebben altijd een nadruk op comfort, stijl en high-tech materialen.

Het merk Napapijri ontstond in 1987, toen een Italiaanse fabrikant – gek van ontdekkingsreizen – de ‘Bering Bag’ introduceerde: een unieke lijn reistassen. Deze plunjezak, gemaakt van canvas met een waxlaag, was het eerste product dat de merknaam Napapijri – het Lapse woord voor poolcirkel – kreeg.

In 1990 begon het bedrijf ook met het produceren van kleding en accessoires. De kleding van Napapijri is herkenbaar aan de Noorse vlag en kenmerkt zich door thema’s zoals reizen en ontdekken, die als inspiratiebron voor de verschillende collecties gebruikt worden. Napapijri combineert het beste van deze werelden, met als resultaat een stoere collectie met een heel eigen en onderscheidend gezicht. Leuk detail is het logo, dat door de merknaam in half positieve, half negatieve blokletters wordt weergeven, en daarmee refereert naar de Noord- en Zuidpool.